گزارش|

لیگ قهرمانان آسیا| نبرد ببر‌های مازندران با ببرهای بنگال در روز تقابل سپاهان با نیروی هوایی عراق

9:20 - 27 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۷۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
لیگ قهرمانان آسیا| نبرد ببر‌های مازندران با ببرهای بنگال در روز تقابل سپاهان با نیروی هوایی عراق
لیگ قهرمانان آسیا در حالی از امروز آغاز می‌شود که ۲ نماینده ایران باید در گام نخست باید در خارج از خانه به مصاف حریفانشان بروند.

خبرگزاری میزان - لحظه شماری‌ها برای آغاز فصل ۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا سرانجام امروز تمام می‌شود و دور گروهی این رقابت‌ها از امروز با حضور ستارگان شاخص فوتبال جهان آغاز می‌شود و همین موضوع باعث شده تا تعداد زیادی از فوتبال دوستان جهان این دوره از تورنمنت را به تماشا بنشینند.

نمایندگان ایران نیز در این رقابت‌ها حضور دارند و این جذابیت برای فوتبال دوستان ایرانی پابرجاست. امروز ۲۷ شهریور ماه ۲ تیم سپاهان اصفهان و نساجی مازندران باید در این تورنمنت به مصاف حریفان خود بروند که در ادامه به بهانه رقابت ۲ نماینده فوتبال کشورمان در این تورنمنت به آمار و ارقام پیش از بازی این ۲ تیم با حریفانشان خواهیم پرداخت:

*مومبای سیتی هند – نساجی ایران؛ نبرد ببر‌های مازندران در خانه بنگال

امروز از ساعت ۱۷:۳۰ کار نمایندگان ایران با انجام بازی نساجی ایران مقابل مومبای سیتی آغاز خواهد شد. شاگردان رحمتی که عازم شهر پونه در کشور هند شده‌اند باید در ورزشگاه خانگی مومبای سیتی به مصاف این تیم بروند.

نساجی که پیش از این در سفر به هند با مشکلاتی، چون عدم صدور ویزای علا عباس، مهاجم عراقی خود روبه رو بود که در نهایت با وجود تلاش‌های مدیران این تیم و اقدامات باشگاه هندی موفق نشدند این بازیکن را به این بازی مهم برسانند. آریا برزگر نیز دیگر بازیکنی است که به دلیل حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو نتوانست نساجی را در رقابت با مومبای سیتی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

تیم مومبای سیتی در ۵ بازی اخیرش در سوپرلیگ هند موفق به ثبت ۳ برد و ۲ شکست شده و طی این رقابت‌ها ۸ گل به ثمر رسانده و ۴ گل دریافت کرده‌اند که نشان از خط حمله خوب آن‌ها و دفاع نه چندان قدرتمندشان دارد. در سوی مقابل نساجی مازندران در ۵ بازی اخیرش تنها یک برد بدست آورده و ۴ بازی دیگر قائم‌شهری‌ها با ۲ شکست و ۲ تساوی همراه بوده است. این تیم طی این ۵ بازی ۸ گل دریافت کرده و ۵ گل نیز به ثمر رسانده است.

نساجی مازندران در حالی آماده اولین دیدار آسیایی در تاریخ باشگاه خود می‌شود که از این حیث نتیجه این مسابقه می‌تواند در تاریخ این باشگاه مهم باشد. در سوی دیگر مومبای سیتی پس از اینکه فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد و با ایستادن در جایگاه سوم گروه خود از دور مسابقات حذف شد، حال به دنبال جبران نتایج آن فصل آمده و با هزینه‌ای که برای جذب بازیکن کرده‌اند قصد دارند در این دیدار خانگی به هر شکل ممکن به برتری برسند.

نیروی هوایی عراق – سپاهان ایران؛ اندیشه مورایس برای پیروزی در گام نخست پیش از مصاف با بنزما

دومین دیدار نمایندگان ایران امروز از ساعت ۱۹:۳۰ با مسابقه بین نیروی هوایی عراق و سپاهان ایران در شهر اربیل عراق آغاز خواهد شد. قضاوت این دیدار را مانینگ از کشور چین بر عهده خواهد داشت. شاگردان ژوزه مورایس باید در ورزشگاه فرانسوا حریری عراق مقابل شاگردان ایوب اودیشو صف آرایی کنند.

سپاهان در فصل نقل و انتقالات امسال بازیکنان خوبی به خدمت گرفت و سعی دارد هفته اول لیگ قهرمانان را مقابل نیروی هوایی عراق طوفانی آغاز کنند، هرچند این بازی یک دیدار خارج از خانه برای زردپوشان است، اما باتوجه به قدرت سپاهان، بعید است این تیم در این بازی به دردسر بیفتد.

سپاهان در ۵ بازی اخیر خود در لیگ ایران هرگز بازنده نبوده و در فاز دفاعی و هجومی تیمی قدرتمند نشان داده. زردپوشان اصفهانی در دیدار آخر خود در یک بازی دوستانه مقابل زنیت روسیه با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شدند، اما همچنان نشان داده‌اند با تیمی قدرتمند به استقبال لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت. در سوی دیگر نیروی هوایی عراق نیز از ۵ بازی گذشته خود ۴ دیدار را پیروز شده و در یک مسابقه متوقف شده است. این تیم در ۴ دیدار گذشته خود در هر بازی یک بار دروازه‌اش باز شده و در ثبت کلین شیت ناموفق ظاهر شده‌اند.

با توجه به ورود VAR به این دوره از مسابقات انتظار می‌رود که اشتباهات داوری به حداقل برسد و یک نمایش عالی از تیم‌ها در این دوره از رقابت‌ها شاهد باشیم. چیزی که مشخص است اینکه نمایندگان ایرانی از اهمیت این دوره از مسابقات به خوبی باخبر هستند و هرچند با وجود محدودیت‌های جذب بازیکن موفق شده‌اند به حداقل چیزی که در نقل و انتقالات می‌خواستند برسند و امیدوار هستند امروز نتایجی قابل قبول در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ به دست بیاورند تا با روحیه‌ای مضاعف به مصاف غول‌های عربستانی بروند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *